Biedt MANO een cadeaubon aan?

Ja! Stuur via het contact formulier een aanvraag. Wilt u de volgende informatie mee sturen zodat wij het kunnen voorbereiden:

  • Naam ‘aan’ en ‘van’
  • Het bedrag
  • Wanneer u de cadeaubon bij ons wilt ophalen *

*Mocht u het kunnen ophalen bij MANO, dan bent u van harte welkom op dinsdag t/m zaterdag van 14:00-17:00 uur. Zo niet, dan kunnen we de cadeaubon ook in PDF maken.

Is er een vegetarisch menu?

Ja! Wilt u zo vriendelijk zijn vooraf het aantal gasten van uw gezelschap door te geven die vegetarisch willen dineren?

In het geval dat u alleen geen vlees en wel vis eet, geef dan aan ‘geen vlees’ i.p.v. vegetarisch. Bij voorbaat dank!

* Het spijt ons u te informeren dat wij geen veganistisch menu serveren bij MANO.

Voor onze gewenste datum is er geen vrije tafel beschikbaar, hebben jullie een wachtlijst?

Ja! U kunt voor elke datum uw aanvraag voor de wachtlijst doorgeven.

Deel a.u.b. de onderstaande gegevens zodat wij contact met u kunnen opnemen mocht er een tafel vrijkomen:

  • De gewenste datum en tijd
  • Uw naam
  • Het aantal gasten
  • Uw dieet wensen en eventuele allergie informatie van alle gasten
  • Uw telefoonnummer en e-mailadres

Neemt u reserveringen aan voor meer dan 4 gasten per tafel?

Ja! Door restricties en het aantal tafels en beperkte ruimte verzoeken wij u vriendelijk te bellen om te reserveren.

* Let op: Graag geen online reservering maken voor 4 gasten en in de reservering aangeven dat de tafel voor 5 gasten bedoeld is.

Biedt MANO een take away menu aan voor thuis?

Doen we niet regelmatig. We houden jullie allemaal op de hoogte als we dat keer op keer doen. Via insta, facebook en website.

Neemt u groepsreserveringen aan?

Doen jullie lunchservice?

We zullen een verzoek voor een groepslunch in overweging nemen. neem dan contact met ons op via e-mail met de volgende details:

 

1) Naam
2) Telefoonnummer
3) Aanvraagdatum
4) Aantal gasten